
Τρακαρισμα – Ατύχημα με μοτοσυκλέτα (part 2)
Επιλέγοντας τον σωστό εμπειρογνώμονα, ώστε να αποζημιωθείς μετά απο τρακαρισμα στο μέγιστο. Μετά από ένα τρακαρισμα στις περισσότερες περιπτώσεις απαιτείται γνωμάτευση ειδικού και αν είστε εσείς το ζημιωθέν μέρος, έχετε ελεύθερη επιλογή να ορίσετε τον εκτιμητή που εκπροσωπεί καλύτερα τα συμφέροντά σας. Ο ειδικός που προσλαμβάνετε θα πρέπει να είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία και το πλαίσιο των μοτοσυκλετών, ώστε να υποδείξει με ακρίβεια τα εξαρτήματα που έχουν επηρεαστεί από το τρακάρισμα. Επιπλέον θα πρέπει να έχει τον κατάλληλο τεχνικό εξοπλισμό προκειμένου να εντοπίσει κρυφές ζημιές, π.χ. στο πλαίσιο ή τον κινητήρα και να το καταγράψει. Η σημασία του καλού εμπειρογνώμονα φαίνεται από το καθεστώς που ισχύει στη Γερμανία, καθώς ο χαρακτηρισμός “ειδικός” δεν προστατεύεται νομικά. Ως αποτέλεσμα ακόμα και κάποιος που δεν έχει τα απαραίτητα προσόντα μπορεί να παρουσιάζει τον εαυτό του ως ειδικό και να δραστηριοποιείται στην αγορά. Προκειμένου να διακριθούν οι πραγματικοί εμπειρογνώμονες, η Γερμανική νομοθεσία προβλέπει διορισμούς στο δημόσιο και πιστοποιεί ότι ένας επαγγελματίας έχει ιδιαίτερα προσόντα σε έναν συγκεκριμένο τομέα ειδικότητας. Έτσι, οι εμπειρογνώμονες που που διορίζονται δημόσια ορκίζονται να ενεργούν ανεξάρτητα και αμερόληπτα σε περίπτωση ατυχήματος. Μόνο εμπειρογνώμονες με εξαιρετικές ικανότητες διορίζονται δημόσια και για να γίνει αυτό υποβάλλονται σε εκτενή δοκιμαστική διαδικασία. Επίσης, […]

Αγαπάς τη μοτοσυκλέτα σου;
Μετά από ατύχημα ή πτώση, μία μοτοσυκλέτα , σκούτερ, παπί, τρίτροχο, κακώς επισκευασμένο, είναι σαφώς επικίνδυνο για την ασφάλεια μας. Διασφαλίστε ότι έχει επισκευαστεί σωστά σε σχέση με τα γεωμετρικά στοιχεία του κατασκευαστή.Ζητήστε να παραλάβετε το παρακάτω έγγραφο καθώς, είναι ο μοναδικός τρόπος να βεβαιωθείτε ότι, έχει επισκευαστεί ορθώς: Μικρές αποκλίσεις, μη ορατές στο ανθρώπινο μάτι στο εμπρόσθιο σύστημα –σκελετό-ψαλίδι της μοτοσυκλέτας, είναι υπεύθυνες για δυσάρεστα αποτελέσματα στην συμπεριφορά της, και τη σίγουρη μείωση της υπεραξίας της. Το επίπεδο της τεχνογνωσίας και τεχνολογίας σήμερα από τη MOTOCERT, μας επιτρέπει χωρίς καμία αποσυναρμολόγηση της μοτοσυκλέτας πριν την επισκευή της να έχουμε στα χέρια μας αδιάψευστα αποτελέσματα για το “στράβωμα” του οχήματος μας. Ένα παλιό ρητό λέει:«Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται»Αποτέλεσμα αυτού, κανένας δεν θα σας αποζημιώσει σε περίπτωση λανθασμένης αρχικής εκτίμησης και μετέπειτα επισκευής της μοτοσυκλέτας σας.Άξιο ιδιαίτερης σημασίας αποτελεί ότι,Βάση νομοθεσίας (Ν.489/76) που ισχύει έως σήμερα όσο και η Πράξη με αριθμ. 87/2016 της τράπεζας της Ελλάδος προβλέπουν ότι, από την στιγμή που υπάρχει δήλωση υπαιτιότητας, η ασφαλιστική εταιρεία του υπαιτίου είναι υποχρεωμένη να αποζημιώσει καθολικά τον παθόντα. Εφόσον μιλάμε για δικό μας όχημα, άρα δική μας ασφάλεια, δεν μπορεί να σταθεί κανένα επιχείρημα άρνησης ελέγχου […]

Τρακάρισμα : ατύχημα με μοτοσυκλέτα (Part 1)
Σε περίπτωση ατυχήματος με μοτοσυκλέτα, το πιο πιθανό είναι να είσαι μόνος σου, οπότε έχοντας κατά νου μερικές χρήσιμες συμβουλές, δεν θα χρειάζεται να κυνηγάς τα δικαιώματά σου αργότερα. Τι πρέπει αρχικά να κάνεις σε περίπτωση που εμπλακείς σε τρακάρισμα : Αρχικά ασφάλισε τον τόπο του ατυχήματος, βοήθησε όσους έχουν ανάγκη από πρώτες βοήθειες και κάλεσε αμέσως την αστυνομία και ασθενοφόρο αν χρειάζεται.Παρέμεινε ήρεμος, μην πανικοβληθείς από αυτά που μπορεί να λέει ο άλλος που εμπλέκεται στο ατύχημα και για κανέναν λόγο μην εγκαταλείψεις το σημείο του ατυχήματος.Μην παραδέχεσαι αυθόρμητα την ενοχή σου, προσπάθησε να πάρεις μαρτυρίες και κράτα στοιχεία από μάρτυρες.Μην αλλάξεις τίποτα στον τόπο του ατυχήματος. Αν χρειάζεται να μετακινήσεις κάτι τράβηξε μια φωτογραφία πριν.Σημείωσε το όνομα του οδηγού και του ιδιοκτήτη του οχήματος, τον αριθμό κυκλοφορίας, την ασφαλιστική εταιρεία και τον αριθμό του ασφαλιστήριου συμβολαίου.Έλεγξε την αστυνομική αναφορά του ατυχήματος και διόρθωσε τις ασυνέπειες σχετικά με τα στοιχεία ή τα γεγονότα.Μην δεχθείς βοήθεια ή χρηματική αποζημίωση από ύποπτους και άγνωστους. Η έκταση της ζημιάς θα καθοριστεί από εμπειρογνώμονα και καλό θα ήταν να τσεκάρεις την πιστοποίησή του. Μετά το τρακάρισμα Μετά το τρακάρισμα έχεις δικαίωμα να επισκευάσεις το όχημα σε συνεργείο της επιλογής σου και μπορείς να […]

Καλίμπρα : Τα 2 απαραίτητα βήματα πριν και μετά
Πριν πας για καλίμπρα κάνε μέτρηση πλαισίου και σιγουρέψου ότι χρειάζεται. Μετά τις εργασίες κάνε ξανά για να πιστοποιήσεις ότι αποκαταστάθηκε η ζημιά. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς που προκύπτουν από τις δηλώσεις που γίνονται σε ασφαλιστικές εταιρείες, 80 μοτοσυκλέτες κατά μέσο όρο εμπλέκονται καθημερινά σε ατυχήματα. 80 μοτοσυκλέτες την ημέρα επί 30 ημέρες, μας κάνει 2.400 μοτοσυκλέτες τον μήνα. Αν το νούμερο αυτό το πολλαπλασιάσουμε επί 12, έχουμε 28.800 ατυχήματα κάθε χρόνο. Δηλαδή, μιλάμε για σχεδόν 30.000 μεταχειρισμένα δίκυκλα που στην καλύτερη περίπτωση βγαίνουν στην αγορά έχοντας επισκευαστεί και λέμε στην «καλύτερη» γιατί όλοι γνωρίζουμε πόσο μεγάλο είναι το κόστος, αν η μοτοσυκλέτα χρειαστεί καλίμπρα. Ακόμα και στην περίπτωση επισκευής όμως, ξέρουμε πολύ καλά ότι το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και άλλα δομικά στοιχεία έχουν αποκτήσει ελαστικότητα. Μετά από ένα ατύχημα πρέπει αρχικά να πραγματοποιήσεις μέτρηση πλαισίου για να δεις αν πραγματικά χρειάζεται καλίμπρα. Δεν είναι λίγες οι φορές που τα συνεργεία κάνουν τη συγκεκριμένη εργασία χωρίς πραγματικά να χρειάζεται και το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Αν όντως χρειάζεται καλίμπρα , δεν σου παρέχει κανείς εγγύηση ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να μη γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες, οπότε η καλίμπρα να είναι ελλιπής ή […]

3 πράγματα που θα κάνουν πιο γρήγορη την μοτοσυκλέτα σου
Δεν είσαι ικανοποιημένος από τη μοτοσυκλέτα σου και τις επιδόσεις της; Δες ποιες είναι οι 3 βελτιώσεις που θα την μεταμορφώσουν Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να επέμβεις στη μοτοσυκλέτα σου και να την κάνεις πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική, αν μιλάμε για περιβάλλον πίστας. Τα διαθέσιμα προϊόντα είναι πολλά, όπως και οι απόψεις των μοτοσυκλετιστών, αλλά για να διαλέξεις τις καλύτερες και πιο αποδοτικές λύσεις για τη μοτο σου, είναι προτιμότερο να ζητήσεις τη βοήθεια ενός ειδικού. Σήμερα, η τεχνολογία έχει κάνει άλματα και έχεις τη δυνατότητα ακόμα και να δεις εκ των προτέρων τι επιπτώσεις θα έχει μια επέμβαση στις αναρτήσεις, τις ζάντες, τη διάσταση των ελαστικών και τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας μέσα από την υπηρεσία προσομοίωσης CMS της MotoCert. Εμείς παραθέτουμε τους πιο δημοφιλείς τομείς επέμβασης σε μια μοτοσυκλέτα. Φ.Π.Α (Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση) Η επιλογή ενός πιο ελεύθερου φίλτρου αέρα είναι ίσως η πιο διαδεδομένη και εύκολη μετατροπή που κάνουν οι μοτοσυκλετιστές, καθώς δεν έχει μεγάλο κόστος. Τα φίλτρα αυτά δεν είναι μιας χρήσεως, που σημαίνει ότι μακροπρόθεσμα γίνεται απόσβεση του κόστους, αφού δεν χρειάζονται αλλαγή κάθε φορά που γίνεται service στη μοτοσυκλέτα. Το επόμενο σημείο που πολλοί μοτοσυκλετιστές βελτιώνουν είναι η εξάτμιση είτε με ένα τελικό, είτε […]

3ο Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας 2019
Η Μοtοcert (πιστοποιημένη μέτρηση πλαισίου μοτό) ως υποστηρικτής του 3ου Ανταμώματος Φίλων Μοτοσυκλέτας που έγινε στην Ελάτη Τρικάλων το 2019, διέθεσε μέσω κλήρωσης 2 πιστοποιημένες μετρήσεις πλαισίου 3ο Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας 2019 Οι νικητές των κληρώσεων Γιώργος ΚαλυβιανάκηςΆρης Κωνσταντέλλιας

Skourtas Racing Center
Εν όψη του Πανελλήνιου πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσυκλετών στης 8 κ 9 Ιουνίου του 2019 μετά από όλες τις γνωστές για πολλούς προετοιμασίες θεωρήθηκε απαραίτητο από την ομάδα μας να γίνει κ η ταυτοποιήση των γενετικών στοιχείων της μητέρας ΚΤΜ για τα RC390 από την MOTOCERT. Η διαδικασία όχι και μεγάλη για τις δύο Μότο μας η πληροφόρηση όμως πολύ μεγάλη για την κατάσταση των μοτοσικλετών μας που βραβεύονται με άριστα σε όλες τις μετρήσεις τους αλλά και για τα στοιχεία που μας δίνουν σαν αφετηρία για την όποια αλλαγή θέλουμε να κάνουμε σε αναρτήσεις, ελαστικά, σε γρανάζια κ.α. που έχουν επιρροή κ αλλαγές στις αρχικές μας μετρήσεις… Για να μη σας μπερδεύουμε κ πολύ η MOTOCERT είναι κάτι που ήρθε κ θα γίνει απαραίτητο σε κάθε καθημερινό μας μεταχειρισμένο δίκυκλο και σε κάθε μας αγοραπωλησία τόσο απλά κ τόσο εύκολα που θα ταυτοποιήσει την ακεραιότητα του στο πλαίσιο στο εμπρόσθιο σύστημα στην ουρά και στο ψαλίδι του κάθε δίκυκλου μας.. Το πιστοποιητικό που λαμβάνεις μετά από κάθε τεστ είναι η αστυνομική μας ταυτότητα που δεν ανήκει σε άλλον και λέει όλα τα πραγματικά μας στοιχεία.. Ευχαριστούμε την MOTOCERT για την πληροφόρηση σχετικά με την αγωνιστική μας προετοιμασία, καλόν αγώνα σε […]

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ – ΑΓΟΡΑ
Τα μεγάλα λάθη όταν αγοράζεις μεταχειρισμενη μοτοσυκλετα Σε μια μεταχειρισμενη μοτοσυκλετα , τίποτα απολύτως δεν είναι δεδομένο. Προφανώς ό,τι γράφουμε παρακάτω είναι βασισμένο σε εμπειρίες που έχουμε ζήσει εμείς οι ίδιοι, είτε σε προσωπικό επίπεδο, είτε στο άμεσο φιλικό μας περιβάλλον. Οπότε πρόθεσή μας δεν είναι να σας το παίξουμε έξυπνοι (αφού ήδη την έχουμε κάνει την πατάτα και εμείς…), αλλά να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε να κάνετε τα ίδια λάθη. Όοοοσο περνάει από το χέρι μας βέβαια, διότι το συγκεκριμένο λάθος που θα μας απασχολήσει σε αυτό το κείμενο, επαναλαμβάνεται διαρκώς, ακόμα και από ανθρώπους που ήδη την έχουν πατήσει πολλές φορές! Μιλάμε φυσικά για την αγορά της λάθος μεταχειρισμενης μοτοσυκλετας. Λάθος μοτοσυκλέτα, όχι με βάσει τον τύπο , το μοντέλο ή την μάρκα, αλλά με βάσει την τσέπη μας. Όλα ξεκινούν στραβά από το γεγονός ότι έχεις 1000€ στην τσέπη και κοιτάς στις αγγελίες μοτοσυκλέτες που πωλούνται 2000€. Αν έχεις 2000€ στην τσέπη κοιτάς όσες κάνουν 3000€-4000€ και πάει λέγοντας. Στην περίπτωση της αγοράς μιας καινούριας μοτοσυκλέτας αυτό θεωρείται φυσιολογικό και η αλήθεια είναι πως οι λόγοι για να μην το κάνεις είναι λίγοι. Οι καινούριες μοτοσυκλέτες καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση, έχουν φυσικά καινούρια λάστιχα, καινούριες αλυσίδες […]

Συνέδριο της Motocert στην Αθήνα
Το Συνέδριο της Motocert στην Αθήνα διοργανώθηκε στις 26/3/19 για την επίσημη παρουσίαση του Mega M.A.X. στο ξενοδοχείο της Αθήνας Airotel Parthenon, με επίτιμο καλεσμένο τον δημιουργό της εταιρείας και του συστήματος, Bernd Scheibner Το Συνέδριο της Motocert στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε για τις πρώτες 55 επιχειρήσεις που εντάχθηκαν στο δίκτυο όπου είναι ακριβώς εκείνοι που θα έρθετε κι εσείς σε επαφή, αν θελήσετε να πραγματοποιήσετε έναν τέτοιο έλεγχο, καθώς η Motocert απευθύνεται μονάχα σε συνεργεία. Από την αρχή του έτους πληθαίνουν ολοένα όσοι εντάσσονται στο δίκτυό μας, με τον κόσμο να πραγματοποιεί ήδη τους πρώτους ελέγχους στην Ελλάδα. Ωστόσο ήταν η πρώτη φορά που οι συνεργάτες συνάντησαν από κοντά και στην συνέχεια συνομίλησαν με τον κ. Bernd Scheibner, τον Γερμανό που δημιούργησε την Scheibner Limited και τα φορητά μηχανήματα που χρησιμοποιεί η MotoCert. Το Συνέδριο της Motocert στην Αθήνα, όπου παρόντα ήταν πολλά μέλη του ΠΑΣΕΕΔ (άλλωστε η Motocert αντιπροσωπεύεται από τον πρόεδρο του συνδέσμου), χαιρέτησε και ο πρόεδρος του εμπορικού επιμελητηρίου που δήλωσε πρωτίστως μοτοσικλετιστής και έπειτα υποστηρικτής οποιασδήποτε καινοτομίας μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα και να βοηθήσει πραγματικά το ελληνικό κοινό. Στην συνέχεια παρουσιάστηκαν το όραμα της εταιρείας, και οι λόγοι που την κατέστησαν καινοτόμα και εξαιρετικά μπροστά […]

Νο 1 Πιστοποιημένη μέτρηση πλαισίου & γεωμετρίας.
Σε 1 ώρα θα ξέρεις την ακριβή κατάσταση της μοτοσυκλέτας σου Νο 1 Πιστοποιημένη μέτρηση πλαισίου Η MotoCert έχει προχωρήσει σε μία τεράστια επένδυση, φέρνοντας την τεχνολογία της γερμανικής Scheibner Limited στην Ελλάδα, η οποία εξελίσσει τα συστήματα μέτρησης εδώ και είκοσι χρόνια και έχει μακρόχρονη παρουσία σε 96 χώρες. Χωρίς την παραμικρή αποσυναρμολόγηση, γρήγορα κι εύκολα, η απάντηση για την κατάσταση μίας μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας καθίσταται για πρώτη φορά μετρήσιμη με πιστοποίηση και παράλληλα και διάγνωση την ίδια στιγμή, αν βρεθεί πρόβλημα. Πρόκειται για το πιο ακριβές σύστημα μέτρησης πλαισίου και γεωμετρίας του κόσμου διαθέτοντας μια πλήρως ενημερωμένη βάση δεδομένων,η οποία καλύπτει περισσότερα από 1300 μοντέλα μοτοσυκλετών,και ενημερώνετε αυτόματα μέσω διαδικτύου. Δεν χρειάζεται κάποιος να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα σου,αφού οι μετρήσεις γίνονται με την βοήθεια ενός 3D Laser που χωρίς να παρεμβαίνει ανθρώπινο χέρι, και το πιο σημαντικό χωρίς να καθοδηγείται από άνθρωπο, ώστε να εγγυάται απόλυτη ακρίβεια μικρότερη από χιλιοστό, το σύστημα σκανάρει αυτόματα κάθε μοτοσυκλέτα και ανακαλύπτει τα προβληματικά σημεία. Οι μετρήσεις της MotoCert πραγματοποιούνται κατόπιν ραντεβού στο συνεργάτη που θα επιλέξετε από το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Καθώς όμως πρόκειται για κάτι νέο στο ελληνικό κοινό, απαιτείται χρόνος προσαρμογής, παρόλο που στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης η […]
NEWSLETTER

Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
« Μαρ | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
ΑΡΘΡΑ

Τρακαρισμα - Ατύχημα με μοτοσυκλέτα (part 2)
Επιλέγοντας τον σωστό εμπειρογνώμονα, ώστε να απο

Αγαπάς τη μοτοσυκλέτα σου;
Μετά από ατύχημα ή πτώση, μία μοτοσυκλέτα , σκούτ

Τρακάρισμα : ατύχημα με μοτοσυκλέτα (Part 1)
Σε περίπτωση ατυχήματος με μοτοσυκλέτα, το πιο πι