fbpx

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ – ΑΓΟΡΑ

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ – ΑΓΟΡΑ

Σε μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα , τίποτα απολύτως δεν είναι δεδομένο.


Ακόμα κι αν η μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που σκοπεύετε να πάρετε είναι “καλύτερη κι από καινούρια” εσείς κρατήστε στον κουμπαρά σας ένα ποσό για κάποια “μικροέξοδα”.

Ακόμα και μοτοσυκλέτες φίλων, που ξέρεις πως τις πρόσεχαν σα να ήταν μωρά στην κούνια, μπορεί να χρειαστούν πανάκριβες επισκευές.

Διότι ΟΛΑ τα μηχανήματα φθείρονται και χαλάνε και όλα τα υλικά έχουν ένα χρονικό όριο ζωής. Ειδικά τα πλαστικά, τα καλώδια και τα ηλεκτρονικά, μπορεί να δείχνουν σαν καινούρια απ’ έξω αλλά από μέσα τα πράγματα να θυμίζουν στοιχειωμένο δάσος.

Ακριβή συντήρηση

Με 3000€ παίρνω Hayabusa! Όταν 3000€ έχει πλέον ένα καινούριο παπί ή scooter με μόλις 125 κυβικά, είναι σίγουρα δελεαστικό να μπορείς να αγοράσεις με τα ίδια χρήματα μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που έχει 180 ίππους και ξεπερνάει τα 300km/h.


Όμως αυτό δεν σημαίνει πως τα ανταλλακτικά του Hayabusa κοστίζουν το 1/10 της τιμής που είχαν όταν η μοτοσυκλέτα ήταν καινούρια.
Τα καινούρια ανταλλακτικά έχουν τιμές… καινούριων ανταλλακτικών!

Οπότε μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που έκανε 15.000€ και το ρεζερβουάρ της ως ανταλλακτικό έκανε 2000€, συνεχίζει ακόμα και σήμερα να κάνει 2.000€.


Κι αν το παράδειγμα της Hayabusa είναι εξόφθαλμο λόγω επιδόσεων, τα πράγματα δεν είναι τόσο ευδιάκριτα με τα χρηστικά μοντέλα μοτοσυκλετών, όπως ας πούμε τα On-Off.


Ένα BMW R 1200 GS του 2007 ήταν από τις ακριβότερες μοτοσυκλέτες της αγοράς. Το γεγονός πως τώρα το αγοράζεις ως μεταχειρισμένο μεταξύ 4.000€-6.000€ δεν σημαίνει πως η BMW θα σου πουλάει τα ανταλλακτικά με έκπτωση -90%.


Θα πρέπει να καταλάβεις πως με 4000€ αγόρασες μοτοσυκλέτα των 20.000€ και το κόστος συντήρησής της, εξακολουθεί να είναι αντίστοιχο με μια μοτοσυκλέτας των 20.000€, όχι των 4.000€.

Ακόμα χειρότερα, επειδή είναι μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα οι ανάγκες της για συντήρηση είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Δεν ξέρεις αν έχει τρακάρει!

Κι έστω πως έχεις κάνει την δουλειά που πρέπει, έχεις αποφασίσει σε ένα μοντέλο με βάση το κριτήριο για το τι μπορεί να σου ζητήσει στα επόμενα χιλιόμετρα κι αν ταιριάζει στην χρήση για την οποία την θέλεις.


Ποιος όμως μπορεί να σου πει, οτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που θέλεις να αγοράσεις, αν δεν έχει τρακάρει, αν στην πρώτη λακκούβα, ή μεγάλο ταξίδι δεν θα δεις το πλαίσιο να σε χαιρετά;


Για τον έλεγχο του πλαισίου χρειαζόταν ως τώρα μια χρονοβόρα και ανάλογα υψηλού κόστους διαδικασία.

Η μοτοσυκλέτα θα έπρεπε να λυθεί, να αποχωριστεί τον κινητήρα της και να μπει στην καλίμπρα ώστε να μετρηθεί με ακρίβεια. Ο χρόνος ξεπερνούσε τις 4 ημέρες και το κόστος τα 500 ευρώ.

Ωστόσο όταν πρόκειται για αγορά και ακόμη περισσότερο για την ασφάλεια, αρκετοί μέλλοντες ιδιοκτήτες το επιζητούσαν.


Η λεπτομέρεια εδώ, είναι πως από φέτος στην Ελλάδα ο ίδιος ο μάστορας –δεν πας αλλού δηλαδή– έχει στα χέρια του ένα νέο εργαλείο στο μικρότερο κόστος της Ευρώπης.

Καλεί την MotoCert και παίρνει πιστοποιητικό και διάγνωση από 3D lazer, χωρίς να λύσει βίδα: Ότι κι αν έχει η συγκεκριμένη μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που θέλεις να αγοράσεις, θα βρεθεί με ακρίβεια σε υποδιαίρεση του χιλιοστού.

μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα


Υπάρχει και σε αυτό το πρόβλημα λύση λοιπόν!

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ

  • Κράτα ένα ποσό στην άκρη για πιθανές βλάβες.
  • Δώσε μικρότερη προκαταβολή και αναλόγως του είδους της μοτοσυκλέτας, κράτησε στην άκρη ένα ποσό για τα “πρώτα έξοδα”.
  • Τα χρόνια είναι το ίδιο σημαντικά με τα χιλιόμετρα
  • Είναι λάθος να νομίζεις πως μια μοτοσυκλέτα 10-20 ετών που έχει κάνει μόνο 10.000km δεν θα έχει προβλήματα. Ο χρόνος προκαλεί φθορές στα πλαστικά, τις τσιμούχες και τα καλώδια, τόσο εξωτερικά του κινητήρα, όσο και μέσα στον κινητήρα, ανεξάρτητα από την χρήση.
  • Μην πεις ποτέ: “Έλα μωρέ, ένα φανάρι θέλει…” αν δεν ξέρεις πόσο κοστίζει, διότι το φανάρι μπορεί να κάνει πιο ακριβά από την μοτοσυκλέτα που θέλεις να αγοράσεις.
  • Οι ακριβές μοτοσυκλέτες έχουν ακριβά ανταλλακτικά
  • Όσο πιο περίπλοκη τεχνολογικά είναι μια μοτοσυκλέτα, τόσο πιο ακριβά κοστίζουν οι βλάβες της

  • Τέλος ζήτα πιστοποίηση για την μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα που σκοπεύεις να αγοράσεις μέσω της MotoCert, καθώς δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πιο γρήγορος και άμεσος τρόπος στην Ελλάδα, να δεις με απόλυτη ακρίβεια πόσο κοντά σε κατάσταση καινούριας, είναι η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, που σε ενδιαφέρει. και να ξέρεις με κάθε βεβαιότητα αν έχει πέσει ή όχι.

Σχετικά με MotoCert

Η MotoCert είναι μια σύγχρονη εταιρεία με αντικείμενο την αξιολόγηση – μέτρηση, τεκμηρίωση και πιστοποίηση της κατάστασης του πλαισίου μιας μηχανής ή σκούτερ. Επενδύοντας στην καινοτομία και με γνώμονα πάντα την ασφάλεια του αναβάτη η MotoCert επένδυσε πόρους και χρόνο προκειμένου να σας προσφέρει μια συνδυαστική, τεκμηριωμένη λύση σχετικά με τη διάγνωση και την τεκμηρίωση της κατάστασης του πλαισίου μιας μηχανής ή σκούτερ οδηγώντας στην διαμόρφωση και παραγωγή Πιστοποιητικού Μέτρησης Πλαισίου από την MotoCert. Η Μέτρηση, Διάγνωση και Τεκμηρίωση σε αναφορά με το πλαίσιο μιας μηχανής ή σκούτερ αποτελεί το μέλλον στο χώρο της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών.
Πάρτε μέρος στο διαγωνισμό της Motocert και κερδίστε ένα κράνος AIROH αξίας 139€ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ!
+ +